Saturday, February 5, 2011

~5 sahabat selamat pulang~

haaaaa ni ingt x yg cik admin ad cakap pasal 5 org rakan ultras ditangkap sebab tuduhan mercun n baling n flare2 tu,, nii dieee SYUKUR die org dah selamat .. 5 org sahabat kite dalam ultras kelantan tu dah dibebaskan.. syukur ALHAMDULLILAH... sebenarnye kelmarin ag die org dibebaskan. tpi semalam cik admin xde mod la nk nulis enrty so xdan nk cakap.. syukur n selamat kembali la kepada 5 sahabar ultras kite.. haa pakcik tuan blog pon dah join ultras ek? nampak dah tuka name tu. muhahahaah.. gud2 teruskan usaha..  ni ad sekeping gmba yg diambil mase 5 org sahabat kite dibebaskan... 

gmbar diambil sejurus 5 sahabat diikat jamin...
  
haa tu diee.. gmba 5 sahabat kite yg telah dibebaskan dan diikat jaminn.. "berat mata memandang berat lagi bahu memikul".. tu lah perumpaan melayu cakap kann.. kite dah kemian sedih2 kasihan2 kan die org tp hnya die orh je rase cam ne peritnye 2 or 3 hari mereka disane.. mintak2 laa selepas2 ni semunya baik2 saje kann.. agar 5 sahabat kite xdikenankan sebarang tindakan ape2.. so kite ramai2 laa berdoa untuk kebaikan bersama.. aminnn....

kan cik admin ad cakap ari tu kan ad majlis solat hajat kan untuk sahabt2 ultas kite 5 bersaudara,,, haaa,,, ad la sepeing gmba ni cik admn amik kat mane xtahu laa.. ad terjumpe.. muhahahaha...


5 sahabt diraikan....

majlis ni ialah mjlis kesyukuran dan smbutan 5 org wira oleh puak2 ultrass.. all da best n gud luck daripade cik adminn.. selamat maju jaya!!

No comments:

Post a Comment